פודקאסטים

|

סוכות

הנני #4: סוכות – מקלט במרחב

הרב מישאל ציון עם האדריכלית אסתר שפרבר

איך אנחנו יכולים לחגוג את חגי תשרי בעידן של ריחוק חברתי? מה מגיפת הקורונה מלמדת אותנו אודות ראש השנה, יום כיפור וסוכות? העולם היהודי עומד לחוות את התקופה של חגי תשרי באופן חסר תקדים. בתי הכנסת נעולים, קהילות שומרות על ריחוק חברתי ומגיפה משתקת את החברה. ובזמן שהעולם זקוק נואשות לתפילות אנחנו לא מסוגלים להתכנס להתפלל ביחד.

ב"הנני", הפודקאסט החדש של בית אבי חי (באנגלית), הרב מישאל ציון מזמין מנהיגים רוחניים בעלי מעוף מרחבי ארה"ב לבחון, ביחד, איך ניתן להתחיל את השנה החדשה על אף – ובמודעות ל – מגיפת הקורונה. בשילוב ייחודי של שיח נוקב וחוויה מרגשת, כל פרק מבקש ליצור שער לשנה חדשה מתוקה יותר.

פרק 4: סוכות – מקלט במרחב

אחרי שהות כה ממושכת בבית בחצי השנה האחרונה, חג שמציין בתים ארעיים נראה מתאים ביותר לעולם של הקורונה. בדיון הזה, שניזון מחג הסוכות, האדריכלית הניו-יורקית אסתר שפרבר משלבת את עבודתה האדריכלית עם ניתוח פסיכואנליטי, ומגישה לנו תובנות חדשות הנוגעות לאלמנטים הכרוכים בהקמת בית. לאחר שלאחרונה יצרה עיצוב חדש לבית ספר בניו יורק, המותאם לשנת לימודים בצל המגיפה, אסתר תציג לנו הסתכלות רעננה על איך אנחנו חולקים מרחבים, יוצרים תחושה של בית ומשתמשים בקשר בעידן של ריחוק חברתי.

 

דילוג לתוכן